Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Marraskuu 13, 2019, 06:49:46
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Talliajankohta on ajankohtainen.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Recent Posts
Sivuja: [1] 2 3 ... 10

 1 
 : Marraskuu 07, 2019, 10:08:32 
Aloittaja patu - Uusin viesti kirjoittanut mikajaterhi
xs650 racing sivulla on xs1 tankki myynnissä.

 2 
 : Marraskuu 07, 2019, 07:04:49 
Aloittaja mikajaterhi - Uusin viesti kirjoittanut mikajaterhi
 Pakettiin kuuluu 256 kampiakseli johon vaihdettu 533 kiertokanget, wiseco takomännät, sylinterit,  koneistettu kansi ja nokka jossa molemmilla puolilla 308 astetta ja 9,1 mm nosto!! Mahdollisesti löytyy myös vakio nokka joka olisi kyllä kadulle parempi, eli koko yläkerta. Pelkkä kampurasetti maksaa Heidenillä 535€. Mukaan hiukan epäkurantti lohko. hp 1200€ VARATTU.

447 kampiakseli kiertokanki setti priimakunto 200€
vehkeitä voi käydä katsomassa Helsingin mellunmäessä

Mika 044 3635356

 3 
 : Marraskuu 06, 2019, 16:00:33 
Aloittaja mikajaterhi - Uusin viesti kirjoittanut mikajaterhi
 uusista tai kunnostetuista osista rakennettu jytä sekamelska (paprut 76). Kaikki sähköt puuttuu muuten lähes valmis. Orkkis sähkö osat mukaan, mutta itse en ajatellut niitä käyttää. kone 880cc vetävällä kytkimellä. Crister Johannissonin ruotsissa rakentama kisakone. Maksoin pelkästään koneesta 3000€. tarjouksia vastaanotetaan. Toinen vaihtoehto olisi jos joku olisi valmis, tietenkin korvausta vastaan, rakentamaan sähköt. Olen ajatellut jotain tuollaista valmista magneetto stendi systeemiä.
Mika 044 3635356

 4 
 : Marraskuu 01, 2019, 14:22:49 
Aloittaja jukka_xs650_fi - Uusin viesti kirjoittanut -mauri-
Saattaapi olla, että meni. Jytä on kuitenkin vielä tallissa keula toiveikkaasti ovelle päin.
Kilometrejä ei paljon tullut, joitakin muutaman kilometrin koeajolenkkejä tuli tehtyä.
Jammu pelaa suurinpiirtein niin, että ensi kesänä uskaltaa lähteä jo kauemmas kotoa.
Pientä laittoa on vielä, mutta ainahan sitä taitaa olla, ei kai nämä ikinä valmiiksi tule.

 5 
 : Lokakuu 28, 2019, 17:22:58 
Aloittaja jukka_xs650_fi - Uusin viesti kirjoittanut jukka_xs650_fi
Viime lauantaina vein jytärin talliin. Kurapyörän jätin vielä pihalle odottelemaan, että tämän viikon talvi menee ohi.
Pientä tilastotietoa:
18 vuosi menossa 11 kertaa liikenteessä, yhteensä 1377 kilometriä. Bensaa paloi keskimäärin 5.7 litraa sadalla kilometrillä. Enimmillään 6.3 ja pienimmillään 5.1 tankkausten välillä.
Öljyä "hävisi" vajaa litran verran. Vuosiko enemmän kuin paloi? Vaikea tietää.
Vakuutus on maksimibonuksilla pelkkä liikennevakuutus 108 euroa vuosi. Varaosiin ja tarvikkeisiin meni 25 euroa (lämpöanturi ja öljynsuodatin). Öljytkin on vanhaa varastoa.
56 083 ajettu samoilla pytyillä, ja taitaa poraus siirtyä taas vuodella eteenpäin, kun kurapyörän takaiskarin uusinta vie pyttyjen uusimisrahat.

 6 
 : Lokakuu 15, 2019, 05:08:05 
Aloittaja jukka_xs650_fi - Uusin viesti kirjoittanut mikko xs2
Mulla oli joskus uudemman tankki xs2 rungossa. Takapää kävi jotenkuten mut etupää ei oikein mitenkään

 7 
 : Lokakuu 14, 2019, 14:33:46 
Aloittaja patu - Uusin viesti kirjoittanut patu
Eli käsitykseni mukaan 72 vuotiseen xs-2 pyörään menee vain 70-72 vuoden tankki. Sellanen siis ostetaan.

 8 
 : Lokakuu 14, 2019, 11:15:35 
Aloittaja jukka_xs650_fi - Uusin viesti kirjoittanut jukka_xs650_fi
Alkuaikoina oli käytössä tankki, jossa oli korkki ilman lukkoa. Se oli käytössä 1969 - 1972 malleissa XS1, XS1-B, XS1-F ja XS2.

Seuraava tankki on harvinaisin versio, jossa on etusaranoitu lukollinen korkki. Käytettiin vain malleissa 1974 TX650A ja 1975 XS650B.

Seuraavan vuoden XS650C mallissa oli loppuajan käytössä ollut takaasaranoitu lukollinen korkki.

1978 alkaen tarjolla oli myös spesiaalin tankki, joka on kiinnityksiltään yhteensopiva standardimallin tankin kanssa, mutta korkki ei ole sama eikä keskilinjalla ja tilavuus on pienempi.

 9 
 : Lokakuu 07, 2019, 08:30:02 
Aloittaja jukka_xs650_fi - Uusin viesti kirjoittanut jukka_xs650_fi
Tätä porausvälystä on multakin monta kertaa kysytty.
"Standard piston clearance is 0.0016" (0.04mm), I rebored dozens of XS cylinders to this clearance, including my 90mm 942cc engine in 1975."

 10 
 : Syyskuu 27, 2019, 12:10:14 
Aloittaja xs2jammu - Uusin viesti kirjoittanut jytaristiksi
Terve! tiedän, että olen ankarasti myöhässä mutta kun kysyvä ei tieltä eksy niin: ei sinulla ole enää noita jytärikirjoja yhtä kappaletta myymättä?
   

Sivuja: [1] 2 3 ... 10


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!