Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
KES?KUU 25, 2019, 16:40:47
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Taas saatavilla XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 13 jo mennyt, enää 37 jäljellä!

Nyt tarjolla XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Recent Posts
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10

 11 
 : KES?KUU 07, 2019, 12:00:20 
Aloittaja Audio67 - Uusin viesti kirjoittanut jukka_xs650_fi
Minä edustan sitä puoluetta, jonka mielestä jytäri ei ole mikään lypsykone vaan kierroksista tykkäävä "sporttibrittitwin".

17/30        3500 rpm    21.11 bhp     96 km/h
17/34        4000 rpm    25.12 bhp     97 km/h
17/38        4500 rpm    28.14 bhp     98 km/h

Eli minä valitsen mielummin 33% enemmän tehoa ja hieman enemmän kierroksia. (17/30 versus 17/38).
Eikä oma jytärini sen enempää tärise viidessä tonnissa kuin kolmessa. Sitten, kun mennään lähemmäs 6000 rpm (moottoritiellä +120 km/h), se alkaa pidemmän päälle hiukan rasittaa...

 12 
 : KES?KUU 07, 2019, 10:45:52 
Aloittaja Audio67 - Uusin viesti kirjoittanut Audio67
Terve! Vaihteet tuntuvat loppuvan kesken kun tämmönen 70- kiloinen ajelee ilman matkatavaroita tasaisempaa tietä...Kone huutaa suotta, tekisi mieli saada 100 km/h nopeudessa n. 500 rpm pois. Sehän edellyttäisi takarattaan pienentämistä 4 hampaalla. (Välitys nyt 17/34, 18'' takapyörä). Oletteko näiden kanssa puljanneet, onko tuo 4 piikkiä liikaa, tukehtuuko liikkeellelähdöt väännön puutteeseen?

 Mielipiteet olisi mukavia, ei jaksaisi moneen kertaan asentaa...Kiitos!

 13 
 : Toukokuu 31, 2019, 10:03:14 
Aloittaja jumake xs2 - Uusin viesti kirjoittanut jukka_xs650_fi
Ei ihan sentään kesäkuun puolelle mennyt, kun jytäri ulostautui tallista. Vaihdoin uudet bensaletkut ja suodattimet. Niinpä bensavuodot aluksi olivat huomattavasti vähäisemmät. Jopa bensahanat eivät vuotaneet. Outoa, mutta positiivista.

Alussa oli hieman tyhjäkäyntiongelmia, mutta reilun kolmenkymmenen kilometrin paluumatkan (7 kilometrin päässä olevalta tallilta) jälkeen tyhjäkäyntikin oli taas löytynyt.

Jopa moottoritiellä oli levollista ajella vanhan ajan painavan rautakasan päällä. Ei puuskainenkaan sivutuuli paljoa motoa heilautellut.

 14 
 : Toukokuu 28, 2019, 08:49:00 
Aloittaja kavo - Uusin viesti kirjoittanut kavo
Hakkarainen Brysseliin.. Ketä hän siellä kopeloi/hiplaa, kun siellä ei ole pikkujouluja :(

 15 
 : Toukokuu 21, 2019, 17:14:55 
Aloittaja jukka_xs650_fi - Uusin viesti kirjoittanut Aatu
Jep mukana!

Muutaman kipaleen otan kyllä kun/jos saat.

-A-

 16 
 : Toukokuu 10, 2019, 12:29:08 
Aloittaja swampman - Uusin viesti kirjoittanut swampman
Kiitokset! Yritin kuvaakin laittaa, mut en handlannu ainakaan tällä kännykällä 🙄 Harjottelen uudestaan kunhan kotiudun/toivun firman kekkereistä 😉

 17 
 : Toukokuu 10, 2019, 12:02:48 
Aloittaja swampman - Uusin viesti kirjoittanut mikko xs2
Tervetuloa remmiin minunkin puolesta! Panes kuvia kansan ihmeteltäväksi, jytä chopperit kiinnostaa aina 8)
T mikko

 18 
 : Toukokuu 08, 2019, 20:48:36 
Aloittaja swampman - Uusin viesti kirjoittanut swampman
Sain lopulta ähellettyä kumikurkkujen ruuvit irti. Melkonen homma, mut sentäs tehtävissä. Piti se venttiilinsäätökoppa irrottaa ja kaasari kääntää melkeen 90astetta vinoon, niin sai lyhennetyllä kuusiokoloavaimella käännettyä himpun kerrallaan.

Eikä se hukkaan menny.. toinen kumikurkku oli halki ja toinen menossa. Nyt pitäs jostain ettiä ehjät samanlaiset. Vielä kun tietäis mitä palikoita tossa on käytetty..

Reikiä mittailin, niin kaasarissa 38mm, kurkussa n.34mm ja kannessa reilu 35mm. Kannessa aukko näytti siltä, että sitä on vähän snurrailtu.

 19 
 : Toukokuu 08, 2019, 10:50:58 
Aloittaja swampman - Uusin viesti kirjoittanut jukka_xs650_fi
Jaa, että heti törmäsit edellisten omistajien ylläreihin :-(

Kiire ja/tai laiskuus iskeneet eikä jaksanut kehitellä ja toteuttaa ilmansuodatushässäkkää irroitettavaksi. Otan osaa.

Saahan nuo kurkut varmaan irti, kun ne on tässä tapauksessa kaasarien asennuksen jälkeen pakko päästä kiristämäänkin.

Itse kun vaihdoin aikoinaan uudet kaasarin kurkut, huomasin edellisen omistajan poranneen ja kierteyttäneen kurkkujen kiinnitykset M8 ruuveille, kun alkuperäinen kiinnitys on M6. No kurkut oli irtonaiset ja porasin niihin vähän isommat kiinnitysreiät. Mutta näitä riittää.

 20 
 : Toukokuu 08, 2019, 10:29:01 
Aloittaja swampman - Uusin viesti kirjoittanut swampman
Kiitokset!
En hoksannu mainita tossa että mulla on se ilmanputsari puoli modattu niin, että sillä puolella ei oo tilaa. Siihen on siis tehty sellanen kotelo, josta tulee putket kaasareita kohti ja ne tiivistetään suoraan kaasareihin sellasilla kumisuikaleilla ja pannalla. En siis saanu kaasareita liikkumaan taaksepäin kun joku pari milliä. Kotelo ja putket on siis hitsattu runkoon. Sinällään hyvä systeemi kun kaasarit on tukevasti molemmista päistä kiinni, mut tää purkaminen on n toinen juttu.. On tota aika paljon muutenkin muuteltu, tsopperi kun on. Esim takahaarukkaa on levitetty ja jatkettu 50mm, että saatu autonrengas taakse.

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!