Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Marraskuu 17, 2019, 22:12:12
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Talliajankohta on ajankohtainen.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Yleistä
| |-+  Yleistä Keskustelua
| | |-+  apua!
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: apua!  (Luettu 2150 kertaa)
karde
Guest

Sähköposti
« : Maaliskuu 28, 2008, 08:47:52 »

Mulla olis tällainen 400 xs se u.s custom vm.80 museokatsastettu,minkähän arvoinen pyäräni on?
tallennettu
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member

XS650 über alles

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2008, 10:34:05 »

Näissä vähänkin harvinaisemmissa moottoripyörissä hinta heiluu arvottomasta äärettömiin, riippuen siitä löytyykö ostaja ja kuinka kiivasti hän haluaa ostaa.
Ja arvo on silloin käytännössä nolla, jos ei ostajaa löydy.

Jos XS400 on rekisterissä, museokatsastettu ja ajokuntoinen, niin kyllä siitä pari tonnia tulisi saada. Alle ei kannata myydä, jollei ole välitöntä rahantarvetta.

Ja kaikki mitä Suomen markkinoilla saat yli kahden tonnin, on vähän niinkuin se normaali lottovoitto - pientä kipurahaa kauhiasta yrittämisestä.

Jukka
tallennettu
karde
Guest

Sähköposti
« Vastaus #2 : Maaliskuu 29, 2008, 07:19:01 »

kiitoksia!en tiedä olemko oikeilla sivuilla,kun kaikki puhuvat xs 650 jytäjammuista,eikö xs 400 se u.s custom  ole jytäjammu, mielestäni on mut pienempi.
tallennettu
xs2jammu
Hero Member

Yamaha XS 650 -79,XT 1200 Super Tenere

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : Maaliskuu 29, 2008, 08:31:42 »

Kyllä kait sitä jonkinlaisena pikkujytänä voidaan pitää, onhan se twini vaikka eroaakin monella tavalla kuuspuolikkaasta.

Kuten Jukka jo totesi tuon hinta voi olla ihan mitä vaan, riippuu ostajasta ja myyjästä. Itse kyllä katsoisin että parin tonnin millemmin puolin on realistinen hinta jos pyörä hyvä. Tuon pikku XS:n ongelma on se että se ei ole kovin arvostettu maailmallakaan. Sitä on kyllä liikkeellä, mutta hinta on halpa joka puolella.
Itse olen joskus ajatellut josko sellaisen hommaisi ja rakentaisi vaikka kahvilaraaserin siitä.
tallennettu

Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!