Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Elokuu 25, 2019, 19:50:40
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Jytärillä Hyvinkäälle su 25.8.2019 10:30 - 11:30

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Jytärin tyyppiviat ja ominaisuudet
| |-+  Moottori
| | |-+  Yleistä
| | | |-+  Nokka-akselin laakerit kannattaa puristaa yhteen kantta kootessa
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Nokka-akselin laakerit kannattaa puristaa yhteen kantta kootessa  (Luettu 1949 kertaa)
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1420


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« : Huhtikuu 12, 2014, 12:33:31 »

Nokka-akselien päätypukkien öljyvuotoa estää se, että kantta kasattaessa puristaa laakerit mahdollisimman tiukkaan nokka-akselia vasten.
http://www.xs650.fi/forum/index.php?action=dlattach;topic=1297.0;attach=2789;image
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!