Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Elokuu 09, 2022, 13:48:23
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Mikä olisi paras kokoontumispäivä elo-syyskuussa Lahden Vesijärven satamassa? Äänestys

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 27 jo mennyt, enää 23 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 10 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Yleistä
| |-+  Projektit
| | |-+  Kopterijytän käyttökunnostusta
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kopterijytän käyttökunnostusta  (Luettu 8077 kertaa)
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 783


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #30 : Huhtikuu 30, 2022, 13:16:03 »

Nyt olis taas virvottu ajopeli käyntiin, vajaan minuutin kun polki niin johan heräs. Tosin yhellä alkuun mut siitäpä se sitten virkosi. Tarvii varmaan laitella uudet tulpat kuitenkin lähiaikoina. Venat säädin mut tuntuu olevan liikaa toi xs2 vakioarvot, rallattaa aikalailla.
Pakariin hitsasin yhen langan lisää kun tuntuu polttavan ajohousuihin reiän takareiteen.
Vaijerita rasvailin.
Keula pitää avata ja kattella puslia taas vaihteeksi mut ekana ajetaan vappuajot, riihimäellä on ihan kohtuu isot ajot huomenna. Autoja, mopoja ja prätkiä.


* 763D5F25-13AE-4FF5-861F-EE0D9A5DCA70.jpeg (367.78 kB, 1280x958 - tarkasteltu 34 kertaa.)
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki w650 sekä gpz 500 flat tracker
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 783


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #31 : Huhtikuu 30, 2022, 13:23:48 »

Koko talvi menny vaimon kopteria tehessä, ei yhtään ollu aikaa jytäriä rakennella. Ja ens talvena pitäs tehä tyttärelle wee kawasta drop seat bobberi


* BF9AFD83-7EEE-4F8E-B71D-52E9D8CB247B.jpeg (127.24 kB, 640x392 - tarkasteltu 40 kertaa.)
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki w650 sekä gpz 500 flat tracker
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 783


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #32 : 16, 2022, 15:20:14 »

tulipahan tehtyä 3tkm huolto, motulin 7100 öljyt ja suodatin, venojen säätö, keulan rasvaus. ilmansuodatin olikin sitten tippunut matkalle. uusi k&n filtteri maksaa lähemmäksi 200e, ei tuu kauppoja. motonetistä kävin hakee uuden vastaavan sudin mitä kadonnutkin oli mutta eipä mahtunut paikalleen. onneksi pelti sulaa rälläkkään ja filsu sopi muokkauksen jälkeen just ja just paikoilleen.
kytkin vaijerin tein uuden ja älysin tehdä pari senttiä pidemmän niin sain pelaa kytkimen niin kuin sen kuuluukin. edellinen aiheutti harmaita hiuksia ennen kevään ekaa reissua (ajettiin riksusta kuopioon ja seuraavana päivänä heilahdettiin vaasaan josta pikku kemujen jälkeen ajeltiin takas riksuun. kilsoja tuli kolmeen päivään 1200 joista 900km ajettiin vesikamat päällä).

asentelin myös koson kaksianturisen lämpömittarin joista yksi mittaa ilman lämpötilaa ja toisen asensin startin rattaiden peiteluukkuun mittaamaan öljyn lämpötilaa. huono vain kun mulla ei oo akkua niin joutuu käyttämään patterilla, katotaan kuinka monta patteria menee kesässä.
tankki piti liimata takas kiiinnityslattaan perjantaina. olin aikoinaan maalannu latan matta mustalla spraylla ja nyt oli liimat irronnu maalin kanssa latasta. pohjusteprimeri rasvanpoiston jälkeen pintaan ja tuulilasiliimalla kasaan, toivottavasti kestää useita vuosia kovaa ajoa.
viimeisin reissu oli joutsa choppershown kautta ähtäriin josta mutkan kautta riksuun, tankki kesti hyvin joutsasta riksuun matkan rautalangalla ja jesarilla kiinni.
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki w650 sekä gpz 500 flat tracker
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 783


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #33 : 16, 2022, 18:22:38 »

Kuvia. Jotka on näköjään kaikki ylösalaisin


* C90182C5-1282-4AA5-9E48-A885C08C5828.jpeg (212.91 kB, 1280x720 - tarkasteltu 12 kertaa.)

* AF07CD45-4B98-4CFC-B2D8-57B4243D5AE9.jpeg (357.07 kB, 1280x958 - tarkasteltu 13 kertaa.)

* 51C4EDEF-2A64-4B1B-97DC-826529143361.jpeg (279.14 kB, 1280x720 - tarkasteltu 12 kertaa.)

* B95B1665-CB12-466C-8189-57C7DBE6AE27.jpeg (275.02 kB, 1280x720 - tarkasteltu 14 kertaa.)

* 9BE59F20-00A7-403E-B2A4-87327DE3C393.jpeg (404.85 kB, 1280x958 - tarkasteltu 14 kertaa.)
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki w650 sekä gpz 500 flat tracker
Sivuja: 1 2 [3] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!