Se ei Pekka oo harrastus eikä mikkään, jos siihen ei mee kaikki aika ja raha.

Osta sitä mitä mieli tekkee nimittäin sillä ei oo merkitystä kuinka paljon kerkesit rahhaa kerräämään, vaan sillä kuinka paljon sitä tuhlasit. Viimenen lounas velaksi...
No joo, semmosta se elämä on. Pelkkiä valintoja täynnä. Vaan työkaveri Jammu Jukka (mies jolle on tatuoitu Jammun pimpparaudat ohtanahkaan ja vielä sisäpuolelle) kehui kovasti Anakeeta. Kuulemma pärjää kaikkialla muualla paitsi liukkaalla savella, mudalla ja ruoholla. Mää en tuohon osaa sanoa mitään, kun mulla ei ole Anakeeta ollut.
Omiin tarpeisiin laittaisin karkeamman kumin ainakin eteen, mutta meillä saattaa olla ihan eri tarpeet.

Mulla oli SE:n alla Pirelli MT21 ja tykkäsin kyllä siitä. Uutena se oli aika liponen asfaltilla, mutta soralla taas nosteli keulaa. Pikkusen kuluneena ominaisuudet muuttui ristiin. Takanen tais pyöriä jonkun pari tonnia alla ja etunen on vieläkin uutta vastaava. Tosin etunen on aika rauhaton lanatulla tiellä tai irtonaisella sepelilla ja tuntuu, että vautikaan ei rauhoita ollenkaan.
Viikko sitten käytiin velipojan kanssa Pihtipudas-Viitasaari soratiekiertue ja mää ruuvasin lähtiessä taakse Mefo Stonemasterin. Kyllä oli irtonainen olo koko reissun ja rengas oli ihan finaalissa, kun pääsin kotio. Ei tarttee enää laittaa noin karkea kumia alle.
Metzeler Karoosta oon kanssa kuullut kehuja ja saatta olla, että seuraavan ratas on semmonen. Tai sitten Mitas E-09 tai E-10