Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Joulukuu 07, 2019, 09:31:50
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Talliajankohta on ajankohtainen.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Yleistä
| |-+  Projektit
| | |-+  Pekan Projekti
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pekan Projekti  (Luettu 50728 kertaa)
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #15 : Huhtikuu 16, 2011, 16:39:08 »

Ehkä jo ensi viikolla ajoon...  8)


* almost_there.jpg (609.17 kB, 2048x1536 - tarkasteltu 435 kertaa.)
tallennettu
Juhani
Jytääristi
**
Viestejä: 53


let's born to rock


Profiili Sähköposti
« Vastaus #16 : Huhtikuu 16, 2011, 21:21:21 »

helvetin huolellisen näköstä touhua, itellä ei pinna riittäisi!!

tallennettu
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 727


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #17 : Huhtikuu 17, 2011, 10:23:59 »

Kyllä ensi viikolla ajoon Kyllä! it looks so good it's so fine i wish it´ll be mine ;D ;D
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #18 : Huhtikuu 18, 2011, 21:23:10 »

Sähköt ja penkki tehty.

Puutelista:
- bensaletku
- bensa hana
- öljyt koneesen
- öljyt keulaan
- renkaat
- pultit ja mutterit kireäksi
- vakuutukset voimaan

Mitä vielä?
tallennettu
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 727


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #19 : Huhtikuu 18, 2011, 22:25:11 »

paha sanoa peruskoulupohjalta puutteita mitä nyt latauksen, jarrujen ilmauksen sekä erinäisten käytihäröjen lisäksi ;)
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #20 : Huhtikuu 18, 2011, 23:12:16 »

 ;D Jarrut on ilmattu. Kävi ihan hyvin ennen purkua. Latasikin. Saas nähä miten sähköviritykset pelaa/palaa...

Puutelista:
- bensaletku
- bensahana
- öljyt koneesen
- öljyt keulaan
- renkaat
- pultit ja mutterit kireäksi
- vakuutukset voimaan
tallennettu
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #21 : Huhtikuu 19, 2011, 21:09:37 »

Keula öljytty. On muuten ihan älyttömän hidas paluuvaimennus. Liekö ihan normaalia? Netissä sanoivat että on liian hidas mutta että noin hidas...  ???

- bensaletku
- bensahana
- öljyt koneesen
- öljyt keulaan
- renkaat
- pultit ja mutterit kireäksi
- vakuutukset voimaan
tallennettu
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1423


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #22 : Huhtikuu 19, 2011, 21:15:53 »

Niinpä. Yleensä jytärin org keula on liian löysä, joka tavalla. 20W öljyllä saa vähän vaimennusta aikaiseksi. Jollei putkiin ole sisälle jotain erityistä viritelty, niin epäilyttää. Reiät tukossa?
tallennettu
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #23 : Huhtikuu 20, 2011, 08:46:15 »

Toki vähän on viritelty mutta ei mitään mitä joku ei olisi jo ennen tehnyt (madallettu holkeilla). Testailin painamalla yhtä pumppua lattiaa vasten omalla painollani. Sisäänpäin on melkoisen nopea mutta ulos tulee silleen "sluuurps!". Fillarin keulassa olen tottunut melkoisesti rivakampaa toimintaan.

Montako pikkureikää teillä on vaimenninmännässä? Mulla muistaakseni yksi pieni. "Legendaarinen" Minton-Mods artikkeli väittää paaluupuolta liian hitaaksi ja neuvoo tekemään lisää ja isompaa reikään paluupuolelle. Ihan heti ei viitsisi moiseen ryhtyä.

Öljynä 10W ja määrä noin 180cc. Eli vähän enemmän kuin mitä manuaali sanoo mutta vähemmän kuin se 6" liukuputken yläpäästä mitattuna kun mitä netissä neuvovat. Voisi ehkä vähän lisätä niin ei pohjaisi ihan niin helposti?

Pekka
tallennettu
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #24 : Huhtikuu 20, 2011, 09:07:04 »

Onko Jytän keula tämä kuvan mukainen? http://www.racetech.com/images/book/3-8-500.jpg

Eli onko siellä tuo "Rebound Check Valve" kuten tuossa kuvassa? En tajunnut moista tutkia kun keula oli osina.

Hyvä artikkeli täällä: http://www.racetech.com/HTML_FILES/DampingRodForks.HTML

Pekka
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #25 : Huhtikuu 20, 2011, 23:11:19 »

Jos tuntuu ajossa huonolle niin surauttaa isomman reiän, ja jos tuli liika iso niin hitsaa umpeen ja tekee vaikka viereen uuden. Kannattaa laskeskella muuten sitten pinta-alojen mukaan eikä kokeilla vaan 10% isompaa halkaisijaltaan  ;D
tallennettu
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1423


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #26 : Huhtikuu 21, 2011, 08:12:24 »

Tien päälle vaan. ;D
Jos tuntuu ajossa löysältä, voi öljyä lisätä tai paksuntaa. Jos kovalta, niin vähentää öljymäärää. Pienetkin öljymäärien erot vaikuttavat yllättävän paljon.
Jos vaan tuppaa jarrutettaessa pohjaamaan, voi esijännitystä lisätä pidemmillä holkeilla. Tai ostaa uudet jouset. Nekin kuoleentuvat ajan kanssa.
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #27 : Huhtikuu 21, 2011, 20:40:28 »

Paksummalla öljyllä tulee sit helpommin hydrauli lukko vastaan! Kokeiltu on muinoin yhen kawan kanssa!
tallennettu
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #28 : Huhtikuu 21, 2011, 21:52:20 »

Se on kuulkaas niin että Jytärillä on nyt testilenkki ajettu ja hymy on korvissa! 8) Kolmannella potkulla käyntiin. Kaikki toimii. Kaasarit synkkaan korvakuulolla. Tyhjäkäynti silleen et röpötti kivasti.

Melkoista tärinää mutta aivan uskomaton fiilis! Josko huomenna uskaltautuisi satasen tielle...

Kuvia tulee jahka maltan ottaa.

Pekka
tallennettu
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 727


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #29 : Huhtikuu 21, 2011, 22:06:24 »

onneks olkoon!
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!