Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Lokakuu 19, 2019, 20:01:35
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Hyvin toimii jytäri muutaman asteen lämpötiloissa ja sateessa. Puhdistuukin ajaessa, jos oli alunperin reilusti likainen.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Yleistä
| |-+  Projektit
| | |-+  Slim jim production!
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Slim jim production!  (Luettu 29268 kertaa)
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #30 : Lokakuu 29, 2010, 10:13:23 »

Hienot putket. Kyllä sitä varmaan joutuu kans tilaamaan kasan käyriä Marteliukselta. Millaiset laipat meinaat laittaa putkien päihin? 5mm pellistä vaan sopivat vai alkuperäisen tyyliset "irtonaiset".

Pekka
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #31 : Lokakuu 29, 2010, 15:51:48 »

Sorvasin hintsusti naftit holkit ja hitsasin ne kiinni päädystä. Nyt vaan täytyys hitsata runko perästä uusiks ja muutella iskarin kiinnitykset eri paikkoihin jotta saa vaimennuksesta kokonaisvaltaisesti pehmeämmän.
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #32 : Helmikuu 08, 2011, 18:29:47 »

Pitkästä aikaa päivitystä!

Koneen otin ja purin reilu kuukausi sitten ja erinäisiä ongelmiä löytäneenä saanut jo niitä korjattuakin, vielä jotain täytyy fiksailla ja parsia.
Tänään vaihtelin kampuraan uuden vetopään limpun kun entinen oli kulahtanut melkoisen rajusti vetorattaan kohdalta, uskomatonta kyllä homma hoitui kuin vettävaan. Operaatio oli ohi neljässä tunnissa kaikkiaan, limppu otti n. 10ton voimaa irrotakseen ja about samanverran kiinnitys, 5kg kupari moskalla oikominen ja nyt kampi on satkun sisällä. ??? ???

Saas nähä mistä ahistaa sitte ku toi oli kerran noin heleppoo.

Nyt vaan täytyy nykiä äkkiä motor nippuun niin pääsee rungon kimppuun...
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #33 : Helmikuu 08, 2011, 18:39:56 »

Ps. Kiitoksia Daltonille!!! Tänään vasta tajusin että saattaa olla vähempi tärinää tiedossa koska vanhassa limpussa ei ollut lyijyä yhtään jäljellä ;D
tallennettu
XSJuha
Jytäääristi
***
Viestejä: 175


Profiili Sähköposti
« Vastaus #34 : Helmikuu 08, 2011, 21:18:01 »


juu,eipä kestä :)  sul on kato se kahvila kilpuri malli ni oli kampikin kevennetty ;D

tallennettu

gixxer 1000 k5&XS650&BMW e30 325 touring
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #35 : Helmikuu 28, 2011, 17:55:57 »

Kone kasattu ja heitetty runkoon jotta pystyy hahmottamaan mihin akut jne. saa kiinni!



tallennettu
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #36 : Maaliskuu 01, 2011, 06:29:31 »

Voidaanko tästä nyt päätellä että tankkikaupat on peruttu? ;)
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #37 : Maaliskuu 01, 2011, 10:03:35 »

Kahtotaas ny! Aina sitä tankkeja tarttee, kaveri tyrkkäs ton käteen ja sano et kokeile jos kävis, hyvinhän se käy kun pidentää ja tekee pohjan uusiks tankin korkin ohella ;D
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #38 : Maaliskuu 12, 2011, 16:17:45 »

Ensikesälle tulee orggistankki kun on hieman isotöinen toi pässin tankki. Onneks noi mattavärit helpottaa elämää niin ei tarvitte niin paljoo nussia osien kanssa.



Toteutus ja viimeistely on hieman rujo lähempääkin tarkasteltuna :D
tallennettu
pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #39 : Maaliskuu 13, 2011, 09:53:15 »

Tykkään.  8)
tallennettu
eek
Jytäristi
*
Viestejä: 43



Profiili Sähköposti
« Vastaus #40 : Maaliskuu 13, 2011, 10:08:58 »

hieno idea tuo korkki..  :D
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #41 : Huhtikuu 22, 2011, 18:26:35 »

Mahtavasti rötköttelee mutta pissii ölppää...    :'(
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #42 : Huhtikuu 27, 2011, 20:46:47 »

Nyt on käyty ekat lenkit pörisemässä, vähän vaimennusta tarviis ja kasari jumppaa tiedossa.

Mitenkähän on noiden vaihteiden kanssa kun meinaa vieläkin olla hankalaa kytkeytyminen pienemmälle, liekköhän avittais jos vaihtais öljyä toisenlaiseen kun nyt on valvolinen 20w50 mineraalit? Kytkinkin on säädetty niin että luistavasta otettu 1/4 kierros löysemmälle, liikerataa olis ehkä vähän varaa kasvattaa kun lyhentäis vaijeria.
tallennettu
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1423


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #43 : Huhtikuu 27, 2011, 21:12:09 »

Kyllä jytärillä liikkeessä pitäisi vaihteet pelata ylös ja alas moitteettomasti, oli öljy mikä tahansa.

Ongelmien syynä voi olla:
- kytkin ei irroita kunnolla. Tsekkaa käyttövivun oikea asento moottorin päässä. Vaijerin käyttämämä "työntövipu" menee kahteen eri asentoon, joista vain toinen on oikea.
- vaihteensiirtäjän jousi/jouset katki tai löysät
- joku "asentaja" säätänyt vaihteensiirtäjää
- yksi tai useampi hammaspyöriä siirtävä haarukka vääntynyt (Jollain täällä oli löytynyt ongelmien syyksi)

Paikallaan vaihtaessa tai sitä yrittäessa paljastuu jytärin vaihteiston tekninen taso  ;D Se on taas ihan toinen juttu.
tallennettu
Jezuz
Jytäritari
****
Viestejä: 254


Profiili Sähköposti
« Vastaus #44 : Huhtikuu 28, 2011, 20:44:59 »

Ihme ja kumma! Seokset tuntuis olevan nyt muutaman ajokerran jälkeen "sielläpäin" ja vaihteetkin löytyy aikas hyvin  ???

Oiskohan ollu vähäisellä bensan määrällä tankissa jotain vaikutusta, ja oiskohan kytkin hioutunut jotenkin kohdilleen kun oon luistatellu huolella sitä????
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!