Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Joulukuu 10, 2019, 16:25:06
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Talliajankohta on ajankohtainen.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Yleistä
| |-+  Projektit
| | |-+  Takarenkaan vaihto kärryillä
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Takarenkaan vaihto kärryillä  (Luettu 1334 kertaa)
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1423


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« : Toukokuu 28, 2009, 17:46:11 »

Kun sattuu olemaan talli puolentoista kilometrin päässä R.M.Heinolta hoitui takarenkaan vaihto logistisesti helpoimmin:
- ajetaan jytäri tallille
- otetaan takapyörä irti
- kärrätään takapyörä Heinolle
- odotellaan vajaa tunti renkaanvaihtoa
- kärrätään takapyörä takaisin tallille
- laitetaan takapyörä kiinni
- ajetaan jytäri pois

Olin tottakai tilannut ja varannut renkaan valmiiksi odottamaan. Työkustannuksia piti maksaa 19 euroa ja omaa aikaa paloi kolmisen tuntia.

         Jukka

PS. 110/90 H18 Bridgestone BT45 kustansi satasen, sisärengas 24 euroa.
Vanhalla samanlaisella tuli ajettua reilussa kolmessa vuodessa 14 187 km ja saattoi vieläkin olla melkein laillinen kuviosyvyydeltään.


* P5260001.jpg (43.23 kB, 450x600 - tarkasteltu 244 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2009, 17:50:20 kirjoittanut XS650babbler » tallennettu
Hanu
Jytäristi
*
Viestejä: 32


Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : Toukokuu 29, 2009, 09:03:30 »

Itselläni on kokemuksia Pirelli MT66:sta: kestää pitkälti yli 10 000 km. Sellaiset gummit minulla on Kawasakissa ja HD:ssa, mutta kuvioltaan se on liian moderni museojytäriin. Jytärin alla kesti Michelin MS38 alle 4000 km ja oli muutenkin onnettoman löysä: pyörä meni kuin vinttikoira kylki edellä ja nuljui ikävästi kurveissa. Nyt on alla Dunlopin K81 joka tuntuu todella hyvältä ja kestävältä. Jotkut sanovat, että kyseinen rengas on liukas sateella, mtta ei ole vielä tullut ääritilanteita vastaan (onneksi)
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!