Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Elokuu 25, 2019, 19:16:48
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Jytärillä Hyvinkäälle su 25.8.2019 10:30 - 11:30

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Jytärin tyyppiviat ja ominaisuudet
| |-+  Polttoainepuoli
| | |-+  Kaasuttimet
| | | |-+  röpöttää, pätkii, yskii keskikierroksilla 4000 - 5000 rpm
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: röpöttää, pätkii, yskii keskikierroksilla 4000 - 5000 rpm  (Luettu 12821 kertaa)
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1420


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #15 : HEIN?KUU 11, 2019, 16:52:30 »

Tulipa mieleen yksi syy kaikenlaisiin outoihin sähköilmiöihin:
Tsekkaa kaikki maadoitukset: Puolilta ja konkilta runkoon, moottorista runkoon, akun miinusnavasta runkoon.
Tuppaavat liitokset vanhoissa vehkeissä löystymään, hapettumaan, ruostumaan sekä kaapelit katkeamaan.
tallennettu
Aatu
Jytäristi
*
Viestejä: 5


Profiili Sähköposti
« Vastaus #16 : HEIN?KUU 15, 2019, 16:33:53 »

No niin...Nyt toimii...Mietiskelin kehtaako laittaa syytä joka löytyi?
No jos joku tästä hyötyy niin hyvä...!
Pyörä siis tuli mulle about 15 vuotta sitten jolloin sen purin konetta lukuunottamatta. Edellinen omistaja sanoi sen olevan ylikoossa ja ei oikein käy kunnolla.
No nyt tänä keväänä kun sitä innostuin tekemään, niin otin samalla tietty kaasarit ja muut ulkonevat kilkkeet nk työn alle ja mm kaasareita purkaessa kuvasin ne kun ei ollut kirjaa jossa olisi ollut hyvät kuvat....Netissä juu...mutta.
Kuten aiemmin kerroin käy hienosti tyhjää ja osat kaasareihin uusittu O renkaita myöden. Nyt joku varmaan jo arvaa.
Jouduin siis poistamaan ne neulaventtiilit joissa se O rengas on juuressa...Olivat aika tiukassa.
Kasasin ne myös joka kerta kuvan mukaan...mutta...nepä p.......n suuttimet oli laitettu alunperin väärin päin eli sojotti reijät ylöspäin kurkussa....Ihme homma, että alkoi toimimaan kun tajusin kääntää ne niinkuin se siellä kuuluu olla....Mutta nyt olen aikamoinen säätöguru sitten noiden kaasareiden kanssa kun sain ne niinkin hyvin toimimaan vaikka oli suuttimet väärinpäin..Ajoinkin reilun 100 km lenkin. Että tämmöstä.
Kiitos kaikille vinkkejä antaneille, palataan seuraavan ongelman ilmaantuessa.
tallennettu
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1420


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #17 : HEIN?KUU 15, 2019, 18:23:11 »

Näitähän riittää...
Itse kokosin kytkimen ihan samalla lailla kuin se oli, kun se purin. Ja eihän se oikein toiminut.
Tässä tapauksessa virhe oli jopa korjausmanuaaleissa.
http://www.xs650.fi/jukka/pohja_files/history_2004.htm#1
tallennettu
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 725


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #18 : HEIN?KUU 17, 2019, 11:27:23 »

No minäkin kasasin koneen niinkuin se oli kasattu, vajaan viikon polkemisen jälkeen käänsin nokkaakselin oikeinpäin ;)
Se on onneksi tapahtunut joskus viimevuosituhannen puolella, oppirahat on makseltu
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
Sivuja: 1 [2] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!