Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Toukokuu 25, 2020, 10:15:46
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Ajoilmat paranee. Kausi 2020 etenee.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Yleistä
| |-+  Yleistä Keskustelua
| | |-+  Jytällä saksaan
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Jytällä saksaan  (Luettu 2063 kertaa)
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 760


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« : Toukokuu 19, 2015, 11:28:38 »

Tere jytä kansa
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
HBo
Jytäääristi
***
Viestejä: 236



Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2015, 12:51:04 »

Hienoo... lukka til  :)
tallennettu

HBo & TX650 -73
xs2jammu
Hero Member
*****
Viestejä: 1015


Yamaha XS 650 -79,XT 1200 Super Tenere


Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : Toukokuu 20, 2015, 21:14:51 »

Matkakertomusta odotellaan  ;)
tallennettu

pekka
Hero Member
*****
Viestejä: 542


Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : Toukokuu 21, 2015, 23:44:48 »

Jos jytä kestää kestää ajomatkan Nordkappiin niin kyllä se kestää laivamatkan Saksaan  ;D Hyvää matkaa!
tallennettu
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 760


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : KES?KUU 21, 2015, 21:10:00 »

No niin tuli käytyä Saksassa, matkaa tehtiin noin parituhatta kilometriä ja kymmenen päivää.

Illalla saavuttiin travemundeen josta lähdimme ajelemaan hampurin suuntaan, matkaa oli noin 80km. pimeä tuli melko pian kun olimme päässeet tien päälle.
yhdessä risteyksessä huomasin että jytän käyrät on punaisena mutkan puoleenväliin saakka, no jonkun matkaa jatkettuani löin mopon tien sivuun ja kaivelin työkalut esille tarkoituksena säätää sytkää aikaisemmalle jotta moottorin sulaminen vältettäisiin.
mulla on vapen laturi jossa ei siis ole minkäänlaisia sytkämerkkejä. sytkänä on boyer.
fikkarin valossa on ilotehdä töitä, onneks ei satanut :D

Perille päästiin puolenyön aikaan ja lähes pariinkymmeneen hotelliin soitettuamme lopulta tärppäs, halpa 4 tähden hotla löytyi kylän toiselta laidalta. toki aiheutettiin paheennusta kun joka liikeennevaloista lähdettiin urku auki....

jatketaan kun jaksetaan :P
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
Ossi Viita-aho
Jytäritari
****
Viestejä: 286


Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : KES?KUU 21, 2015, 22:05:35 »

On teillä äijillä vaan eri reissut.

Vois olla vaikka aavistuksen katteellinen, mutta jospa sitä joku vuosi itekkin ;D

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkälaiset matkavälitykset sulla on?
tallennettu
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 760


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : KES?KUU 21, 2015, 22:16:28 »

Taitaa olla 17 33, olis parempi ollu 34 takana sais kierrokset alemmas.
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
Ossi Viita-aho
Jytäritari
****
Viestejä: 286


Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : KES?KUU 21, 2015, 22:34:44 »

Mulla on 17-34 välit ja tanakki vakio 18-4.00. Pyörälle luonteva matkavauhti olis n. 90 km/h, koska tuossa istutaan ihan selkä suorassa. Tuossa 90 km/h vauhdissa ei juuri vääntöä ole Shellin nokalla, jotta siinä mielessä vois olla tiuhemmatkin välit. Toissaalta sitten kyllä tärinät lissääntyy... Että molempi parempi.

Mutta hieno homma, että reissu onnistui hyvin!!
tallennettu
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1441


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #8 : KES?KUU 22, 2015, 14:52:25 »

17 - 38 ja 18-4.00 takarengas. 90 km/h ympäristössä on se epämiellyttävä kohta.
> 95 km/h tärinät vaimenee tai ainakin siirtyvät jonnekin, missä eivät ajoa häiritse.

Kahdeksankympin alueella ei tartte niin mittaria kytätä, kun täristys ilmoittaa milloin mennään rikesakkonopeuksille.

Mutta yksilöitä nämä jytärit lienevät täristysominaisuuksiltaan.

Mutta parasta tuossa 17-38 välityksessä on se, että satasen alueella tapahtuu, kun vääntää kahvaa. Ollaan nimittäin sellaisella kierrosluvulla ( ~4500 rpm), että jytärissäkin on jotain tehoa tarjolla
(Vakiokoneellakin tuo 500 rpm enemmän kierroksia tarkoittaa 10% enemmän hepoja. Ja 4000 - 6000 rpm alueella on kaikkein jyrkin tehokäyrän nousu.)
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!