Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Lokakuu 19, 2019, 20:33:54
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Hyvin toimii jytäri muutaman asteen lämpötiloissa ja sateessa. Puhdistuukin ajaessa, jos oli alunperin reilusti likainen.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Jytärin tyyppiviat ja ominaisuudet
| |-+  Polttoainepuoli
| | |-+  Kaasuttimet
| | | |-+  kierrokset jää päälle ????
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: kierrokset jää päälle ????  (Luettu 5123 kertaa)
husse
Guest


Sähköposti
« : Toukokuu 09, 2009, 11:46:56 »

Onko kellään tietoa miksi XS-2:ssa jäävät kierrokset ajettaessa päälle, eivät putoa alas vaikka kaasu hellätään. Kierrokset saa alas vähän ryyppyä laittamalla.  Hyviä neuvoja  kaivataan ennen kuin alan väännellä mitään ruuveja tai ....
tallennettu
äkkilähtö
Jytääristi
**
Viestejä: 75


Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : Toukokuu 09, 2009, 21:30:33 »

Kaasarin kalvo rikki?
tallennettu

TX 750-74 , kyllä se siitä vielä
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 727


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : Toukokuu 09, 2009, 22:02:49 »

tyhjäkäyntipuoli liian laihalla. isompaa suutinta kokeilemaan pykälä pari niin varmaan auttaa. kokeile seosruuvia aluks.
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
mikko xs2
Hero Member
*****
Viestejä: 727


No Chopper, No Life


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2009, 22:08:28 »

ja kaasarin synkka pitäs olla kohillaan ennenkuin rupeet viritteleen muita juttuja.
seosruuvi kuuluu olla tehtaan asetuksissa 3/4 kierrosta auki, siitä on hyvä lähtee.
tallennettu

"Joka uhraa vapauden turvallisuuden tähden, ei ansaitse kumpaakaan" -Benjamin Franklin

I'm the fixer, if I can't fix it honey, it ain't broke

XS2 -72&73, HD FL 74" -41, perheessä myös XLH  900 -75 ja -69 Kawasaki gpz 500 flat tracker
jukka_xs650_fi
1978 European long rod standard
Global Moderator
Hero Member
*****
Viestejä: 1423


XS650 über alles


Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2009, 23:32:22 »

Kumikurkussa halkeamia ja ilmavuoto? Ryyppyä antamalla seos rikastuu ja kierrokset laskee.

        Jukka
tallennettu
husse
Guest


Sähköposti
« Vastaus #5 : Toukokuu 11, 2009, 09:04:04 »

Kiitos, apua oli heti kun seosruuvia sääteli, toinen oli liikaa auki. Osaako nämä nykyiset huollot säätää kaasarin kohilleen. Sehän on perus mikuni.
t.husse 
tallennettu
av
Jytäritari
****
Viestejä: 384



Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : Toukokuu 14, 2009, 10:36:09 »

kyllä nykyhuollotkin osaa kaasarin säätää, eri asia on kannattaako sitä teettää tuntityönä. synkkaus on helppoa ja mittarin hinnalla et saa kun yhden synkkauksen liikkeessä. ja jos pitää suuttimia ym alkaa kokeilemaan niin siinä menee aikaa (=rahaa). tietysti hyvän tuloksen saamiseksi "ammattiapu" on varminta.
tallennettu

"But talkin' about it and bein' it, that's two different things."
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!