Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Toukokuu 03, 2026, 02:43:29
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Ajokauden mahdollisuus lisääntyy päivä päivältä

Pakollisten PHP päivitysten takia sisällön näkyminen vaatii foorumiin kirjautumisen. En jaksa edes yrittää korjausta, koska kirjautumisen jälkeen kaikki toimii ok.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 27 jo mennyt, enää 23 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 10 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

+  www.xs650.fi
|-+  Yleistä
| |-+  Yleistä Keskustelua
| | |-+  Takahaarukan puslat
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Takahaarukan puslat  (Luettu 4166 kertaa)

An Error Has Occurred!

array_slice(): Argument #1 ($array) must be of type array, false given
Valkosormi
Guest

Sähköposti
« : Marraskuu 14, 2007, 08:08:01 »

Hep

Mulla on sellainen muistikuva, että joku teistä foorumilla kertoi vaihtaneensa takahaarukan helat Rudilta hankkimiinsa. Projektissa jouduttiin hieman sorvaamaan yms. Vanhat helat oli jotain muovintapaista.
Olen yrittänyt hakea ko. asiaa täältä foorumista huonoin tuloksin.
Muistaako kukaan mistä tuon keskustelun löytäisi ?

Mulla on nyt sama homma tekeillä, tosin uudet osat aion hankkia Storm:lta (kovaan hintaan ?).

Omassani (XS2 rek. -73) on varaosakirjasta poiketen yksiosainen akseli. Sen sisällä tietysti se pitkä pultti jolla haarukka kiristetään runkoon. Itse helat on muoviset.
Akseli on myös saanut hieman kulumaa.

Storm:lta saa pronssisia heloja (soitin) mutta siellä on myös sellainen setti myynnissä joka sisältää akselin ja 4 neulalaakeria + päätykappaleet. Mainitaan sopivan XS650-XS400.

Mulla on XS2. Onko kellään kokemusta sopiiko tuo setti myös XS2:een? Pienellä sovituksella ? Tarttisin tuon akselinkin.

T. Juha
tallennettu

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!