Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Toukokuu 25, 2020, 11:37:56
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Ajoilmat paranee. Kausi 2020 etenee.

Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 21 jo mennyt, enää 29 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 17 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

Näytä kirjoitukset

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - pekka

Pages: 1 [2] 3 4 ... 37
16
Ostetaan / Vs: 1982 specialin bensatankki
« on: Helmikuu 19, 2015, 18:55:30 »
Täällä olis! Tai en nyt oo varma onko just -82 mut Speciaali nyt kuitenkin. http://pjl.kotipolttoinen.com/myynti/DSC_0197.JPG Avainta en oikeen voi mukaan laittaa kun on käytössä tuo virtalukko.

Pekka

17
Ostetaan / Vs: O: Etujarrulevy
« on: Helmikuu 06, 2015, 21:00:59 »
Siinä on ehkä 10mm "kuppia" kun vakiolevyssä taisi olla pitkälti toistakymmentä? Oliskohan vaatinut yhteensä 7mm simmausta vakio satulalla. 3mm levyn ja navan väliin ja 4mm satulan ja haarukan väliin. Mä laitoin siis ihan M8 ja M10 aluslevyillä kun osu kivasti mitat kohdilleen.

Pekka

18
xs650 Techboard / Vs: "rod knock"
« on: Marraskuu 25, 2014, 15:53:19 »
Onko messinkiä, alumiinia vai terästä?

Terästä. Magneettiin tarttuu kaikki. Laatikon rattaita olen itekkin epäillyt.

pekka

19
xs650 Techboard / Vs: "rod knock"
« on: Marraskuu 24, 2014, 09:19:55 »
Kytkimen vaimennusjouset olivat ehjiä ja paikallaan. Pieni välys niissä kyllä oli mut eipä niissä taida mitään esijännitystä olla muutenkaan? Konetta kun käyttelin lämpimäksi niin en mukamas kuullut mitään kolinoita. Ehkä vika korjaantui odottamalla? Öljynsuodattimesta löytyi (taas) vähän metallihitulaa eli joku siellä jauhaantuu. Taidan vaan katsoa ja katua...

pekka

20
Projektit / Vs: golden snow
« on: Marraskuu 21, 2014, 17:21:49 »
Arvuuttelin tuossa taanna että mitenköhän saisi toimimaan lisätankin semmosella alipainekalvopumppuhommalla. Ilmeisesti jos meinaa ajaa pumpulla suoraan kaasareihin niin pitäisi olla erilaiset neulaventtiilit.

pekka

21
xs650 Techboard / Vs: "rod knock"
« on: Marraskuu 21, 2014, 16:26:52 »
No sitä olen kans ihmetelly mut päätellyt että kuormitus vaikuttaisi asiaan.

Kytkin on tarkastuslistalla myös. Olis tosi kiva jos vika olisi siellä mut kun kolisee vaihde vapaalla samalla lailla.

Tutkitaan...

22
xs650 Techboard / Vs: "rod knock"
« on: Marraskuu 21, 2014, 10:06:51 »
Se olis kyllä mukava selitys kolinalle mutta laahain on uusittu ja ruuvit lukittu viime keväänä. Pitää tutkailla. Avaamaan ei taas viitsisi ruveta... Jos syy kuitenkin olisi veivien väljyys niin mikä mahtaa olla lopputulema? Näyttävä räjähdys?

Pekka

23
Projektit / Vs: golden snow
« on: Marraskuu 20, 2014, 13:29:51 »
Hyvältä näyttää! Sopivasti keulilta venytetty!

Mites tiheessä niitä ABC asemia nykyään on? Niin hieno kuin tuo tankki onkin niin range jää väkisinkin vähän pieneksi... ;D

pekka

24
xs650 Techboard / "rod knock"
« on: Marraskuu 20, 2014, 09:33:24 »
Moro,

Jytä on pitänyt kummaa kolkotusta kun tasakaasulla kruisailee sillee verovasti. Kun antaa kaasua niin kolkotus häipyy. Vaihde vapaalla kaasutellessa kuuluu myös. Kolinan kanssa on ajettu apaut 10000km ja vielä ei ole räjähtänyt.

Deduktiivinen päättely on saanut epäilemään veivien yläpäitä. Onko kokemusta väljäksi menneistä kiertokankien yläpäistä? Oireet, äänet ja lopullinen kohtalo? Ainoa mahdollinen korjaus lienee vaihtaa veivit?

Pekka

25
Yleistä Keskustelua / Vs: Kohti kylmempää
« on: Syyskuu 11, 2014, 12:01:02 »
Legendaa ja kuvia reissusta löytyypi täältä:

http://pjl.kotipolttoinen.com/norja2014/

Pekka

26
xs650 Techboard / Vs: moottorijarrulta kaasulle, miettii...
« on: Syyskuu 11, 2014, 08:04:13 »
Mulla auttoi cvk34 parin kanssa samaan vaivaan neulojen nostaminen (rikkaammalle).

Pekka

27
xs650 Techboard / Tihummat välitykset
« on: Syyskuu 07, 2014, 23:10:37 »
Pari kesää olen ajellut 18/36 välityksillä mutta nyt kokeeksi vaihdoin 17 piikkisen eturattaan. Pitää kyllä myöntää että Jukalla on ollut parempaa tietoa jo pitemmän aikaa kun on ajanut tiheillä välityksillä. Mutta itse pitää näjemmä kokeilla ennen kuin uskoo. Kierrokset nousi sen 300rpm mutta voi morjens kun tuli vetoa lisää! Hymyyn vetää suu kun kone vetää koko ajan siinä vääntöalueella. Tärinät ei haittaa kun on kumien nokassa penkki. Kulutusta pitää vähän seurata mutta tuskin kovin radikaalisti muuttuu. Suosittelen kokeilemaan.

Pekka

28
xs650 Techboard / Vs: 256 vs. 447 sytkäosat
« on: Syyskuu 07, 2014, 23:04:01 »
Ḿeillä on ollut täälläpäin tapana laittaa sekamelska Ameriikan autojen sytkäosia jytäreihin. Toimii niin kadulla kuin sivaricrossissakin... ;)

Pekka

29
xs650 Techboard / Vs: tätäsemun uneni ties
« on: Syyskuu 07, 2014, 23:02:23 »
Mites laturin hiilet? Viime käsänä ajelin melko siivun kotia kohti ilman valoja kun ei laturissa sähkö riittänyt. Senverran kuitenkin latas että sytkä jaksoit toimia. Kun laittoi valot päälle niin rötäys oli melkoista...

Pekka

30
Moottori / Vs: Mitä öljyä jytään
« on: Syyskuu 04, 2014, 11:07:47 »
Olen alusta asti käyttänyt Motulin 3000 sarjan 20W50 mineraaliöljyä. Keväällä kuitenkin kokeilin semisynteettistä (Pennzoil) ja takaisin mineraaliin vaihdettuani huomasin että mineraalilla kone kilkattaa kuumana huomattavasti enemmän.

Nyt koneessa on Motulin 5100 sarjan 15W50 ja toimii erittäin hienosti. Tällä öljyllä ajoin myös 3700km Norjan kierroksen ilman ongelmia.

Peka

Pages: 1 [2] 3 4 ... 37


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!