Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 28, 2020, 23:53:47
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset: Jytärikokoontuminen la 11.7.2020 11-14 Vehoniemen automuseolla Kangasalalla.
 Kaksi jytäriä ja paljon vettä.


Nyt tarjolla: XS650 Finland kangasmerkit. 3.50 €/kpl plus toimituskulut 27 jo mennyt, enää 23 jäljellä!
XS650 Finland tarroja. 2 euroa kappale. Vielä 10 kappaletta jäljellä.

Spamminkirjoittajien rekisteröintiyritysten aiheuttaman haitan vuoksi jäseneksi pääsee vain erillisestä pyynnöstä:Lähetä tästä viesti.

Viimeksi arkistoon lisätty jytäriartikkeli: custombike_de_4_2014 ja cmm_9_2015

Muista päivittää oman jytärisi vuosimalli http://www.xs650.fi/forum/index.php?topic=44.0

Näytä kirjoitukset

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Hanu

Pages: [1]
1
xs650 Techboard / Kytkimen keskimutterin irrotus?
« on: Huhtikuu 15, 2009, 08:45:22 »
Terve

Nyt täytyisi päästä vaihtamaan kytkimen akselilla oleva neulalaakeri. Se edellyttää kytkimen sisemmän kehän irrottamista, eli akselilla oleva lukkoprikalla lukittu hemmetin iso mutteri täytyisi saada auki. Mutta milläs avaat, kun kytkin täytyy purkaa, ja tukea sisäkehän lukitsemiseen ei tahdo saada mistään? Jos ottaa tukea ulkokehästä, niin pelottaa, että kehän hampaat vääntyvät. Lisäksi ulkokehä on väitetty kampuraan, eli männät alkavat pyöriä. Mitään ei oikein uskalla työntää ensiövedon rattaiden väliinkään. Jos pistää vaihteen päälle, niin silloinhan sisäkehän voima välittyy vaihdeakselille ja jos takapyörä on maassa ja ketjut paikoillaan, niin silloinhan sisäkehälle saisi vähän vastusta. Mutta uskaltaako näinkään tehdä, koska rääkki kohdistuu vaihderattaisiin? Vai olisiko pulttipyssy järkevin tapa: samalla yrittäisi pitää sisäkehää jollain ilveellä käsissään? Antakeepa vinkkejä

2
xs650 Techboard / Apuva: kytkin takkuaa kun kone on kuuma
« on: HEIN?KUU 17, 2008, 15:25:54 »
Hellou

tuli tällainen ongelma: rempaisin lämpimänä päivänä yhdeltä istumalta Jytärillä 150 km ihan riuskaa matkavauhtia. Huomasin, että loppuvaiheessa kytkin alkoi muuttua todella jäykäksi ja kottin päästyäni en saanut pyörää vapaalle koneen ollessa käynnissä. Myöhemmin olen huomannut samaa ongelmaa, eli kun koneen ajaa kuumaksi, alkaa kytkin oikutella. Mistä kannattaa etsiä vikaa? Öljynä 20W-50 Liqui Moly: samaa töhnää viime kesänä, mutta ei ongelmia

Pages: [1]


Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 2.0.17 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!