www.xs650.fi

Yleistä => Linkit => Topic started by: kari.j.tuominen on Lokakuu 23, 2011, 21:28:01

Title: saksankielen taitajat
Post by: kari.j.tuominen on Lokakuu 23, 2011, 21:28:01
moro..mitähän tässä http://www.britishclassicbikes.de/HPVersuch4/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=11&id=68&Itemid=93 tehdään jytärin kannelle?????
korkeajännitys ja sillä toisella saksalla ei oikein pääse kiinni....
siä on myös juttua: kuivakytkin jytärisivarissa

T:KT
Title: Vs: saksankielen taitajat
Post by: -mauri- on Lokakuu 24, 2011, 11:29:15
Moron

Lyhyt saksani on vähän ruosteessa, mutta käsitykseni mukaan
tässä on menossa mittava kansiprojekti. Kaveri on jyrsinyt pois
jytärin kannesta valurautaiset kalotit ja aikoo rakentaa uudet laakeammat palotilat
hitsaamalla ja muuttaa samalla venttiilien kulmat ja imukanavat jyrkemmäksi. :o

Projekti on toistaiseksi pysähdyksissä mutta ei peruutettu.

Täytyy panna linkki muistiin ja seurata miten homma etenee.

-mauri-
Title: Vs: saksankielen taitajat
Post by: mikko xs2 on Lokakuu 24, 2011, 13:19:48
ei olekkaan tavan autotalli harrastaja :o
Title: Vs: saksankielen taitajat
Post by: XSJuha on Lokakuu 24, 2011, 17:47:21

..tommosta näpertelyä ;D 
Title: Vs: saksankielen taitajat
Post by: jukka_xs650_fi on Lokakuu 24, 2011, 22:34:08
Noissa Kenny Robertsin ja kumppaneiden kilpajytäreissä oli muistaakseni korkeammat kannet, joissa venttiilit saatiin pystympään. Näin saatiin tilaa isommille venttiileille ja isommalle venttiilin aukeamiselle.
Noita kilpamoottoreita piti rakentaa myytäväksi asti AMA:n määräämä lukumäärä (kymmeniä - pari sataa, en muista). Nuo korkeammat kannet tunnistaa, kun laskee kannen päädyssä olevat jäähdytysrivat. Niitä on pari enemmän kuin vakioissa.
Title: Vs: saksankielen taitajat
Post by: kari.j.tuominen on Lokakuu 25, 2011, 19:40:14
tarkoitat varmaan näitä OW-72 kansia...http://thexscafedotcom.wordpress.com/2011/09/13/xs650-ouow72-heads/